dissabte, 6 de desembre del 2014

I, mentre omplo unes caixes de coses meves, i unes altres caixes de coses que no vull, em pregunto com, COM!, fer casa meva amb quatre parets. Com, COM redimonis!, no perdre res de mi, enmig de tot això? Em pregunto si sóc les coses que tinc, o si no em tenen les coses a mi. Em pregunto de què tinc por, si jo no hi crec en les cases com a llocs, sinó en les cases com a persones. I em pregunto quantes, quantes vegades em traïrà el subconscient i em durà aquí i no allà. Però on serà aquí i on serà allà? I si casa meva sóc jo? I si de casa només se'n marxa i a casa no s'hi arriba mai?! I si l'alegria, sobretot la trista, fos un do dels Déus?

2 comentaris:

  1. Per mi, de casa no se'n marxa mai. Cadascú és la seva pròpia casa.
    (Però això potser no s'aplica a tothom, jo sóc un nòmada.)

    ResponElimina